Tuesday, September 28, 2010

Team Harapan Bachin anak Ketua Umum dan Presiden menipu! Bukti bergambar.

Saya masih marah berikutan pemilihan MATC Lembah Pantai tempohari. Saya juga merasa kecewa dengan MATC yang berlangsung di tempat lain juga. Berpuluh malah mungkin beratus SMS diterima dari para sahabat di cabang-cabang lain menceritakan berbagai benda magic dan ajaib dan sial yang berlaku di tempat diaorang juga.

Tapi sebagai manusia marah sudah semakin hilang. Kecewa juga kurang. Tetapi perasaan tak puas hati makin kuat. Juga perasaan ralat seralat-ralatnya sebab daripada feedback kawan-kawan seperjuangan dalam Team Otai terutama dalam sembang satu sama satu, nampaknya ada kemungkinan perjuangan kami selama ini di Kerinchi dan Lembah Pantai amnya mungkin semakin lemah dan hapus begitu saja. Biarlah tengok betapa terer dan hebatnya barisan Harapan Bachin yang baru ni nanti.

Saya tak ada mood menulis banyak. Tapi atas dasar tak puas hati dengan kawan-kawan yang tak melihat sendiri perkara ini depan mata dan dengan senang suruh kami lupakan semuanya dan kembali pada perjuangan, sila lihat gambar-gambar berikut, yang terjadi di MATC Lembah Pantai.






Tengoklah macammana orangorang YB Nurul masing-masing memegang sebundle kertas undi dan memangkah nya dgn selamba kodok di depan mata pengawas. Tengoklah betapa tak adilnya geng team Harapan Bachin boleh keluar masuk sesuka hati, pangkah sesuka hati, buat macam ini parti estet!

Siapa mereka ini semua!? Bila masa mereka ini berjuang? Bila masa mereka ini kena rotan fru, kena sembur, kena maki, kena terajang?


Lihat saja lah gambar-gambar bagaimana Team Harapan Baru YB Nurul Izzah, anak Ketua Umum dan Presiden, yang ada antara kami tinggalkan anak bini berhari-hari untuk perjuangkan sudah 12 tahun, menipu di siang hari.

Hari yang hitam untuk Keadilan.

Buat lah kesimpulan sendiri, siapa yang sudah lupa tentang perjuangan.

4 comments:

  1. Salam bro, begitulah keadaanya bila tamak untuk berkuasa.....

    ReplyDelete
  2. Allah dah tunjuk depan mata yang mana emas yang mana permata. Yang jatuh bangsa Melayu.

    ReplyDelete
  3. Tinggalkan saja PKR...anda sudah tahu ahli sekarang bukan sama dgn yg dulu.....mereka tak kenal FRU, Rotan 3 kaki, air kuning yg gatal, masjid jamek, masjid negara. Mereka kini hanya mahu KUASA!!!

    ReplyDelete