Wednesday, September 22, 2010

Amaran Pertama dari Reformis '98 PKR Lembah Pantai kepada YB Nurul Izzah!

Membujur lalu Melintang Patah!

Kalau takut dengan risiko jangan bicara tentang perjuangan!

Orang lama dalam reformasi Lembah Pantai, sebelum zaman ada parti lagi, semua faham tentang kata-kata ini.

Malangnya kita pula yang diketepikan bila laba mengabui mata.

Buat baik dibalas tuba!

Well, lawan tetap lawan!

Blog ini akan membuka pekung jerung-jerung dan bilis-bilis yang mengelilingi YB Nurul Izzah yang tidak mendapat maklumat tepat tentang keadaan sebenar di Lembah Pantai.

Sejak Ramadhan lagi, kumpulan-kumpulan ini memburukkan semua OTAI yang dilihat dalam kumpulan Md Zaman, sedang kasih golongan "old timer" sebenarnya ialah terhadap perjuangan asal parti iaitu Perjuangan Rakyat, bukan perjuangan cari jawatan lepas menang! Md Zaman, Rosly, Kak Leha, Fadzlie, Pak Joe, Meor semuanya diperlekehkan. Pelajaran dan latarbelakang rakyat marhaen dijadikan alat melecehkan golongan OTAI.

Sedangkan inilah muka yang telah berjuang sejak zaman Zainur lagi, membawa kepada zaman Dr Sanusi Osman dan akhirnya menumbangkan Gergasi UMNO Dato Seri Shahrizat Abd Jalil di Parlimen Lembah Pantai.

YB pun satu. Buka lah mata sikit. Pengalaman tak ada, orang yang YB import pun semua orang baru dan ramai masih hingusan. Apa yang mereka tahu? Berlagak pandai seolah-olah ini perjuangan mereka! Habis macam mana ni YB? Nak menang atau tidak PRU-13 nanti? 

YB harus ingat ada orang-orang di sekeliling YB pernah cuba meletakkan calon Dato Kamal Husin dari umno untuk calon PKR, kalau PKR tak terima mereka akan keluar parti beramai-ramai. Muka-muka ini masih bersama YB. Apa isi hati mereka sekarang?

YB harus ingat, kami OTAI tidak akan selama-lamanya merelakan saja.

Ini amaran pertama!

1 comment:

  1. parti sampah ...org pun macam SAMPAH...

    nothing much to say...

    ReplyDelete